Επιστήμη και Τεχνολογία: Η Μεσογειακή διατροφή αποτρέπει τον καρκίνο, σύμφωνα με ειδικούς

10/12/2007

Έλληνες ειδικοί ανακάλυψαν ότι η Μεσογειακή διατροφή αποτρέπει τον καρκίνο. Επίσης στις ειδήσεις: Το κρατικό πανεπιστήμιο των Σκοπίων λειτουργεί παράρτημα στο Ντουμπάι, και Αλβανία και Ιταλία υπογράφουν συμφωνία συνεργασίας.
photo

[Getty Images]

Έλληνες ειδικοί ανακάλυψαν ότι η Μεσογειακή διατροφή αποτελεί έναν από τους λόγους που τα ποσοστά καρκίνου του προστάτη μεταξύ των μοναχών στο μοναστήρι του Ιερού Όρους Άθως στην Ελλάδα είναι 4,5 φορές χαμηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Η διατροφή των μοναχών περιλαμβάνει ελαιόλαδο και μικρή κατανάλωση κρέατος, ωστόσο είναι πλούσια σε ψάρια, λαχανικά και φρούτα.

***

Το κρατικό πανεπιστήμιο των Σκοπίων, Αγ. Κύριλλος και Μεθόδιος, εγκαινίασε το πρώτο παράρτημά του στο εξωτερικό. Το παράρτημα ξεκίνησε τη λειτουργία του την 1η Δεκεμβρίου στη Αμπού Νταμπί, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

***

Ο υπουργός Παιδείας της Αλβανίας, Γκεντς Πόλο, και ο Ιταλός πρεσβευτής στα Τίρανα Σάμπα Ντ'Έλια, υπέγραψαν το τρίτο διμερές εκτελεστικό πρόγραμμα επιστημονικής και τεχνολογικής συνεργασίας τη Δευτέρα (3 Δεκεμβρίου). Στο πλαίσιο του προγράμματος, η Ιταλία θα εξασφαλίσει 400 εκατ. ευρώ για επιστημονικά ερευνητικά προγράμματα και δραστηριότητες στην Αλβανία.

***

Ο ακαδημαϊκός Γκεόργκι Σταρντέλοφ, 77 ετών, εξελέγη νέος πρόεδρος της Ακαδημίας Τεχνών και Επιστημών της πΓΔΜ τη Δευτέρα (3 Δεκεμβρίου). Ο Σταρντέλοφ είναι ο όγδοος διευθυντής της ακαδημίας και θα αντικαταστήσει τον Τσβετάν Γκροζντάνοφ.

***

Η USAID και η κυβέρνηση της Νορβηγίας ανακοίνωσαν την Πέμπτη (6 Δεκεμβρίου) ότι θα χρηματοδοτήσουν τριετές πρόγραμμα για την αύξηση της χρήσης τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στη Βοσνία και Ερζεγοβίνη. Η συνολική χρηματοδότηση του έργου θα ανέλθει σε 3,4 εκατ. ευρώ και θα έχει ως κύριο στόχο επιχειρήσεις των τομέων γεωργίας, δασοκομίας και τουρισμού.

***

Ο αριθμός χρηστών διαδικτύου στη Βοσνία και Ερζεγοβίνη (Β-Ε) αυξήθηκε από 21% το 2006 σε 29% το 2007, σύμφωνα με έρευνα της GfK BiH η οποία δημοσιεύθηκε στις 30 Νοεμβρίου. Επίσης, οι αριθμοί νοικοκυριών που συνδέονται στο διαδίκτυο αυξήθηκε σε 23%, από 14% το προηγούμενο έτος.

(Διάφορες πηγές – 03/12/07-10/12/07)

Το παρών περιεχόμενο ανατέθηκε για τους SETimes.com
Loading

Τι πιστεύετε γι’ αυτό το άρθρο;

icon12345icon

Σημερινά Άρθρα

Loading

Σχετικά Δημοσιεύματα

Loading